23 lipca 2012

Koralowo - szafirowo;


Mój pierwszy wpis i dzisiejszy outfit.
W roli głównej: koralowa koszula oversize. Do tego ponadczasowy jeans: spodnie rurki i kamizelka z ćwiekami. Współgrają z tym szpilki w morskim kolorze oraz dodatki w postaci wisiorka i kolczyków.
Enjoy!



 Koszula: no name
Kamizelka: House
Spodnie: House
Pasek: H&M
Wisiorek: Orsay
Kolczyki: Orsay
Buty: Dorothy Perkins
Okulary: H&M

Nie mam zbyt dużego doświadczenia w prowadzeniu tego rodzaju bloga. Za wszelkie niedociągnięcia przepraszam i jednocześnie liczę na życzliwość i wsparcie doświadczonych modowych blogerek :) Za co z góry dziękuję i oczywiście postaram się odwdzięczyć.

4 komentarze:

  1. strój genialny;) podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego blogowania :)

    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  3. naszyjnik fajny .:) całość mi się b. podoba :D

    pozdrawiam , kama :)
    scottismylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz świetnie:)obserwujemy? ja już dodałam:)

    OdpowiedzUsuń